با تک های چوب به دوستان تان پیام دهید

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشـگر چوبی mui را بر دیوار خانه خود متصـل و با اتصال به اینترنت پیام ارسال و دریافت کنید. با این نمایشگر می توانید ضمن بررسی وضعیت آب و هوا از اخبار روز نیز مطلع شوید. این فناوری بسیار زیبا که برای فضاهای مدرن زندگی و کار، طراحی و ساخته شده است، مرز میان فضای شخصی و حضور در جمع خانواده و دوستان را بسیار نزدیک کرده است.

با تک های چوب به دوستان تان پیام دهید

بدین ترتیب که کاربران بدون در دست دریافت تلفن و در حضور جمع دوستان و خانواده خود می توانند بخشی از امور ضروری خود را به کمک این نمایشگر چوبی چک کرده و در عین حال از حضور در کنار عزیزان خود نیز لذت ببرند. تنها کافی است این تکه چوب طبیعی را بر دیوار خانه یا محل کارخود نصب کرده و با کشیدن انگشت بر سطح آن، این سیستم را فعال کنید. به محض کشیدن انگشت بر سطح این تکه چوب، نمایشگر دیجیتال ظاهر شده و آماده دریافت دستورات می شود. به کمک این نمایشگر شما می توانید سری به صندوق الکترونیکی خود زده و ضمن چک کردن پیام های خود، پیامی جدید نیز ارسال کنید.

کاربران می توانند به کمک این فناوری وضعیت آب و هوا را در مناطق مختلف رصد کرده و براساس آن زمان مسافرت ها و دیدارهای خود را طی هفته برنامه ریزی کنند. این سیستم همچنین اخبار روز را رصد کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران می توانند به سهولت بخشی از دستگاه های هوشمند خانه یا محل کار خود از جمله روشنایی، ترموستات و همچنین چراغ های هوشمند را از طریق این سیستم هوشمند کنترل کرده و مدیریت کنند. به محض اتمام کار صفحه نمایشگر ناپدید شده و تنها تکه ای از یک چوب طبیعی بر سطح دیوار باقی می ماند. طراحان این فناوری ادعا کردند که این سیستم هوشمند یکی از بزرگترین معضلات عصر حاضر (در دست داشتن تلفن همراه حتی سر میز شام) را تا حد بسکمک رفع کردند. چرا که به کمک این نمایشگر زیبای چوبی کمتر تلفن همراه در دست گرفته و بیشتر وقت خود را با اعضای خانواده می گذرانند.

در حال حاضر نمایشگر چوبی mui به تولید انبوه نرسیده و پیش بینی شده است که تا سپتامبر 2019 به بازارهای جهانی عرضه می شود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44089

به "با تک های چوب به دوستان تان پیام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تک های چوب به دوستان تان پیام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید