بریمانلو به نیمه نهایی صعود کرد، سه جودوکار حذف شدند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات در امارات جریان دارد، امروز یکشنبه اول اردیبهشت ماه تیم کشورمان 4 نماینده در دو بخش بانوان و آقایان و در اوزان 63- و 70- کیلوگرم زنان، 73- و 81- کیلوگرم مردان داشت که فقط بریمانلو به نیمه نهایی صعود کرد.

بریمانلو به نیمه نهایی صعود کرد، سه جودوکار حذف شدند

در وزن 73- کیلوگرم محمد بریمانلو کار خود را با فزونی مقابل رشاد آریان از افغانستان شروع کرد. وی این مبارزه را در 71 ثانیه و با ضربه فنی به سود انتها داد و امانوف از قرقیزستان را نیز ضربه فنی کرد. وی در سومین مبارزه نیز ماخمدبکیف از تاجیکستان را نیز بعد از 7 دقیقه مبارزه شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بریمانلو برای کسب رسیدن به مبارزه خاتمهی باید با تسوگباتار از مغولستان پیکار کند. این مغولی نفر 11 رنکنیگ دنیای و دارنده مدال نقره گرنداسلم پاریس در سال 2019، نقره جوانان دنیا در سال 2015 و نشان برنز آسیا در سال 2016 می باشد.

مهدی فتحی پور در وزن 81- کیلوگرم دور نخست در 44 ثانیه شاریپوف از بحرین را ضربه فنی کرد و سپس برابر دیدار خمزا از قزاقستان را رنکینگ 16 دنیا و طلای بازی های آسیایی 2018 علی رغم ارائه مبارزه پایاپای در وقت طلایی اسیر تجربه رقیب شد و بازنده و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 63- کیلوگرم نرگس اسدزاده بعد از یک دور استراحت با ضربه فنی برابر کوگلان از استرالیا باخت و حذف شد. در وزن 70- کیلوگرم که 13 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت مریم بربط دور نخست با تاناکا از ژاپن مبارزه می نماید.

این دوره از مسابقات شنبه 31 فروردین ماه با حضور 273 جودوکار از 40 کشور به میزبانی امارات در سالن شیخ الزاید شهر فجیره شروع و عصر فردا دوشنبه به خاتمه می رسد.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20366

به "بریمانلو به نیمه نهایی صعود کرد، سه جودوکار حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو به نیمه نهایی صعود کرد، سه جودوکار حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید