بهروز عطایی: تیم ها به موش آزمایشگاهی کمیته داوران تبدیل شده اند، تنش در شهرستان ها به خاطر نوع داوری است

به گزارش مجله سرگرمی، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله گفت: کمیته داوران اصرار دارد که همه داوران در دیدارهای سخت قضاوت نمایند و به این ترتیب تیم ها به موش های آزمایشگاهی این دوستان تبدیل شده اند.

بهروز عطایی: تیم ها به موش آزمایشگاهی کمیته داوران تبدیل شده اند، تنش در شهرستان ها به خاطر نوع داوری است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته بیست ویکم لیگ برتر والیبال گفت: بازی بسیار سختی بود و ما از قبل پیش بینی چنین دیداری را می کردیم. این دیدار برای هر دو تیم با توجه به فاصله کمی که در جدول با یکدیگر داشتند، بسیار مهم بود.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه همه کسانی که در سالن بودند، از تماشای این بازی زیبا لذت بردند. ما تنها در ست سوم تحت تأثیر فشار حریف قرار گرفتیم و نتوانستیم به بازی برگردیم، به همین خاطر این ست را با اختلاف زیاد واگذار کردیم. در مجموع رقابت تنگاتنگی بود.

عطایی در خصوص قضاوت بازی که حرف و حدیث های فراوانی به همراه داشت، گفت: متأسفانه اظهارنظر در خصوص داوری بی فایده است و من هم معمولاً در خصوص داوری صحبت نمی کنم، چون ترجیح می دهم روی تیم خودم تمرکز داشته باشم.

سرمربی تیم والیبال کاله خاطر نشان کرد: من قبل از بازی به پیمان اکبری (سرمربی سایپا) گفتم که این تیم داوری نمی تواند از پس کنترل این بازی پرفشار بر بیاید، چون رویارویی سایپا و کاله بسیار سنگین خواهد بود و همان طور که دیدید تیم داوری شجاعت کنترل بازی را نداشت. متأسفانه این دیدار زیبا چیزی نمانده بود که به حاشیه کشیده گردد و شک نکنید اگر این بازی در شهرستان انجام می شد با حاشیه های فراوانی همراه بود.

وی توضیح داد: مشکل بزرگ داوری ما چیدمان داوران است. کمیته داوران اصرار دارد که همه داوران در دیدارهای سخت قضاوت نمایند و به این ترتیب تیم ها به موش های آزمایشگاهی این دوستان تبدیل شده اند. به اعتقاد من تنش در شهرستان ها هم به خاطر نوع داوری است.

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11288

به "بهروز عطایی: تیم ها به موش آزمایشگاهی کمیته داوران تبدیل شده اند، تنش در شهرستان ها به خاطر نوع داوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز عطایی: تیم ها به موش آزمایشگاهی کمیته داوران تبدیل شده اند، تنش در شهرستان ها به خاطر نوع داوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید