شیائومی هم مانند ال جی می خواهد از دوربین سلفی سه گانه استفاده کند

به گزارش مجله سرگرمی، بهره گیری از دوربین های بیشتر در پنل پشتی، روزبه روز پرطرفدار می گردد اما در زمینه دوربین های سلفی، چنین رویکردی همچنان نادر است. حالا ظاهرا شیائومی می خواهد برای این موضوع از رویکرد تازه ای بهره ببرد.

شیائومی هم مانند ال جی می خواهد از دوربین سلفی سه گانه استفاده کند

طبق جدیدترین پتنت ثبت شده از جانب این شرکت، به نظر می رسد به زودی باید انتظار عرضه گوشی های شیائومی مجهز به دوربین سلفی سه گانه را داشته باشیم. مانند می میکس 3، این دوربین ها در یک بخش کشویی تعبیه خواهند شد. البته احتمال تعبیه این دوربین ها در ماژول های پاپ آپ یا بریدگی نمایشگر عریض هم وجود دارد.

از لحاظ عملکردی، احتمالا مانند پیکسل 3، دوربین الترا واید در کنار دوربین معمولی قرار می گیرد. در کنار آن ها هم شاید یک سنسور سیاه وسفید قرار می گیرد که بتواند جزئیات بیشتری ثبت کند یا شاید هم یک سنسور ToF تعبیه گردد که می تواند عملکرد حالت بوکه را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

با توجه به اینکه گوشی های شیائومی در هر نسل جدید از دوربین های بهتری بهره می برند، ارائه دوربین سلفی سه گانه اصلا غیرممکن نیست. در حقیقت، شاید این شرکت چنین مشخصه ای را برای می میکس 4 که قرار است در امسال معرفی گردد، ارائه کند. از طرفی دیگر، شاید برای شیائومی می 10 شاهد بهره گیری از این ویژگی باشیم.

نکته قابل توجه، کوشش ال جی در همین رابطه است زیرا این شرکت هم پتنتی برای تعبیه دوربین سلفی سه گانه در بریدگی نمایشگر ثبت نموده است. همانند شیائومی، در رابطه با ال جی هم خبر موثقی برای امکان عرضه چنین گوشی هایی منتشر نشده ولی در هر صورت اگر این دو شرکت این پتنت ها را عملی نمایند، در این زمینه به رقیب یکدیگر بدل می شوند.

منبع: Phone Arena

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20690

به "شیائومی هم مانند ال جی می خواهد از دوربین سلفی سه گانه استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی هم مانند ال جی می خواهد از دوربین سلفی سه گانه استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید