مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شایعات جدید حکایت از آن دارند که به زودی شاهد آیفون های جدید با دوربین های مربعی خواهیم بود. این موضوع برای آیفون هایی صدق می نماید که در امسال میلادی رونمایی خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مشخصات دقیق جدیدترین محصول شرکت موتورولا یعنی موتو E6 طی هفته گذشته تا حد زیادی افشا شد اما در مورد وضعیت باتری این گوشی اطلاعات چندانی در دست نبود و اکنون این اطلاعات نیز افشا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ در حال کار روی یک سنسور تصویربرداری جدید برای تلفن های همراه است که وضوح عکاسی با تلفن های همراه را چندین برابر خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل در جدیدترین به روزرسانی نسخه بتا اندروید Q ایموجی هایی جدید یا به عبارتی دقیق تر 53 ایموجی جدید را رونمایی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه تولیدی نایکی با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی شرایطی را فراهم نموده که کاربران می توانند از راه دور با یاری اپلیکیشن کفشی را انتخاب نمایند که اندازه پای آنان باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند گلکسی وان 7 پرایم یک به روزرسانی جدید برای اندروید 9 پای دریافت کرد. اهمیت این به روزرسانی از جایی است که نسخه اصلی این گوشی با مارشمالو عرضه شده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22961

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین مربعی آیفون تا خرید کفش با واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید