پتنت جدید ZTE طراحی یک گوشی تاشو را نشان می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به سروصدایی که گوشی های تاشو راه انداخته اند، ZTE هم ظاهرا برای اینکه از قافله عقب نماند تصمیم گرفته وارد این عرصه گردد و در همین زمینه پتنت جدیدی ثبت نموده است. در این پتنت، شاهد گوشی تاشویی هستیم که مانند طرح موتورولا RAZR از مکانیزم عمودی بهره می برد.

پتنت جدید ZTE طراحی یک گوشی تاشو را نشان می دهد

نکته قابل توجه در خصوص این پتنت، مکان تا شدن آن است که در بخش میانی نیست بلکه کمی بالاتر از وسط نمایشگر قرار گرفته. در این پتنت اثری از بریدگی یا حفره نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی دیده نمی گردد. همچنین در سمت راست دو دکمه تعبیه شده که احتمالا برای کنترل صدا و پاور هستند و همچنین در این بخش می توانیم درگاه سیم کارت را هم مشاهده کنیم. در پنل پشتی هم دو دوربین تعبیه شده و در لبه پایینی دو بخش برای اسپیکر و یک پورت شبیه پورت USB-C دیده می گردد.

ZTE البته با گوشی های تاشو غریبه نیست و در سال 2017 گوشی Axon M را روانه بازار کرد که اگرچه مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر نبود، ولی در هر صورت یک گوشی تاشو محسوب می شد. این گوشی در زمان عرضه مورد استقبال قرار نگرفت و ZTE هم این نوع طراحی را کنار گذاشت.

ضمناً باید به یک پتنت دیگر از شرکت ZTE اشاره کنیم که در دسامبر 2018 ثبت شده و در آن شاهد طراحی گوشی تاشو مشابه گلکسی فولد هستیم. باید ببینیم که آیا این شرکت هردوی این طراحی ها را عملی می نماید یا اینکه در نهایت یک طرح را انتخاب خواهد نمود.

منبع: GSM Arena

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14924

به "پتنت جدید ZTE طراحی یک گوشی تاشو را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت جدید ZTE طراحی یک گوشی تاشو را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید